Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 11:15:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK QUS 46 | ||
Typ | Junior JK 05L | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3182 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 1 / 0 | 600 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:15:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 100 | 100 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:22:00 | 11:22:01 | ANO | ANO | GND - 3500 | 522 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:24:29 | 11:24:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 513 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:29:55 | 11:29:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 421 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:33:34 | 11:33:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 436 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:34:41 | 11:34:26 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 459 | 70 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:39:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:46:06 | 11:46:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 860 | 97 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:48:10 | 11:48:30 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 714 | 55 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:50:43 | 11:50:57 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 729 | 73 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:54:29 | 11:54:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 656 | 94 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 11:58:51 | 11:58:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 739 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 12:02:09 | 12:02:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 528 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 12:04:57 | 12:05:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 553 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 12:07:22 | 12:07:30 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 621 | 91 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 12:12:52 | 12:13:03 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 547 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 12:15:13 | 12:15:28 | ANO | ANO | GND - 3500 | 548 | 70 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 12:18:02 | 12:17:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 592 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 12:21:48 | 12:21:40 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 655 | 91 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:24:00 | 12:24:01 | ANO | ANO | GND - 3500 | 648 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |